Geometrie, to je věda
Výuka se rozběhla na plné obrátky a nám na plné obrátky pracovaly mozečky.
Měli jsme za úkol vyřešit, který postup zedníků je správný, aby jim nespadla stavěná stěna.
Rozdělili jsme se na dva tábory, podle toho, jak jsme si mysleli, že je to dobře.
Trápili jsme se docela dlouho, a nakonec zdi spadly oběma skupinám....nejsme zedníci a neznali jsme pravidla.
Byla to ale zajímavá podívaná ze strany paní učitelky.
"mohla jsem sledovat, jak si navzájem děti radí, různě kombinují, naslouchají jeden druhému a zkouší nápady, které při stavbě měly... vůbec nevadilo, že se stavby nepovedly, povedlo se komunikovat, radit si a nehádat se..."
Do geometrie teprve pronikáme a jedině praktickými činnostmi jí nejlépe pochopíme.
Pochvala všem za krásnou práci.
Foto a text Mgr. Světlana Kellerová