*****************
Nabízíme volné pracovní místo na tyto pozice:
* učitel 1. stupně
* učitel 2. stupně
* sociální asistent
* školní psycholog
Více informací zde.
Jedním z témat fyziky 9. ročníku je JADERNÁ ENERGIE A JADERNÁ ENERGETIKA.
Žáci se v rámci výuky seznámili s fakty tohoto tématu.
Jak naložit s informacemi a jak je využít?
V rámci hodin jsme se domluvili, že žáci vymyslí aktivity pro své spolužáky, kde by zúročili vědomosti, které v hodinách fyziky získali a měli zpětnou vazbu.
Rozdělili se do 5 skupin a intenzivně přemýšleli, jaké soutěže /aktivity / by pro své spolužáky vymysleli. Pro svou práci měli žáci k dispozici informační techniku /tablety/, někteří také použili své mobilní telefony, kde hledali i jiné zajímavé informace k danému tématu.
Všichni žáci se aktivně do činnosti zapojili a výsledek práce předčil očekávání. Žáci pracovali opravdu s nadšením a i výsledek práce je velice uspokojivý. Na závěr žáci představili své aktivity a měli možnost si hry vyzkoušet a ověřit si tak své vědomosti.
Jak hodiny fyziky probíhaly, dokumentují fotografie, které byly průběžně pořízené.
Žákům byla nápomocná AP Hrabalová Gabriela.
Slámová Dagmar, uč. fyziky